dilluns, 6 d’octubre del 2008

Primera Quinzena

Il·lustració Digital

Jo, personalment, sempre he tendit a fixar-me en dibuixants convencionals, veritables genis en el seu art, potser perquè ja de petita em passava hores i hores dibuixant i potser també per haver estudiat a l'escola JOSO Cómics de Barcelona. Luis Royo, Ciruelo, Sorayama, Vizcarra, Boris Vallejo, i per suposat dibuixants de l'univers Marvel-DC, entre d'altres, son els que sempre han estat presents a nivell d'il·lustració per mi.
Però els temps canvien, les tècniques evolucionen y les màquines substitueixen el llapis, el pincell i l'aerògraf i es troben coses dignes de menció, que és el que m'ha passat a mi...

Un dels que més m'ha impressionat ha estat en Radim Malinic (Southampton - UK), il·lustrador i dissenyador freelance de gran renom a nivell internacional i amb una extensa cartera de clients. Utilitza tot el paquet Creative Suite d'Adobe per fer els seus treballs. A la web de Creativario trobareu una petita entrevista en castellà per saber més d'aquest artista

Buscant més material m'he topat de front amb la web de Design Inspiration on he trobat a en Ben O'Brien (Cornwall - UK), un il·lustrador comercial, animador i director de videos musicals per importants productores com Domino Records o Sony Japan. Teniu més dades sobre ell a la seva web i mostres de molts dels seus treball.

Aquests son un parell dels molts professionals que hi ha escampats arreu del món. Algunes webs de referència on es poden trobar son DephtCore, DeviantArt, iStockphoto, entre d'altres. A veure si en un futur no gaire llunyà nosaltres podem arribar a fer tot això i més...